Известие

Collapse
No announcement yet.

Евтин спортен филтър?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Евтин спортен филтър?

    Колеги дайте идея за евтин и сполучлив спортен филтър. Нещо оптимално за малко пари и с лесен монтаж. И също какви последствия ще има от смяната(предполагам положителни). Проформа съм чел из форума че някой колеги имат конуси или "гъби" нека споделят опит. Говорим за колата от подписа

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

  • #2
    Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
    Колеги дайте идея за евтин и сполучлив спортен филтър. Нещо оптимално за малко пари и с лесен монтаж. И също какви последствия ще има от смяната(предполагам положителни). Проформа съм чел из форума че някой колеги имат конуси или "гъби" нека споделят опит. Говорим за колата от подписа
    Една идея-много практична:
    Ако капака на кутията ти е като на 2.4 JTD(диаметъра на отвора)си взимаш този филтър:http://eftini.com/sporten-filtar-yed...Path=12_296_18 Пасва идеално като риплейсмант.Много лесно се монтира.

    Основната разлика е в това че не го сменяш а само переш и на третата смяна на масло си го избиваш като цена.Иначе разликата във вървежа се усеща само когато е чист филтъра.Над година съм с такъв и нямам проблем със зацапване и отказ на дебитомер.Доволен съм от инвестицията.
    ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

    Comment


    • #3
      Колега, този филтър директно ли се монтира на мястото на стария, без преправяния?
      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

      Comment


      • #4
        По принцип евтиния филтър по дефалт трябва по често да се пере, и по харно да се смазва, иначе пуска фин прах...
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          По принцип евтиния филтър по дефалт трябва по често да се пере, и по харно да се смазва, иначе пуска фин прах...
          Не знам разликата м/у евтин и скъп филтър доколко е реална като изработка(според мен това си е бизнес и много хора се хващат и вярват на тези реклами)къде е логиката за един филтър от памук за цени от над 100лв.Я да помислим по-реално.

          п.п.Филтъра се монтира много лесно,махат се само едни преходници и се навива на входа на дебитомера малко изолир-бланд за да може да се стегне с изхода на филтъра(става и с преходник)
          п.п.2 Досега съм нямал проблеми с пропускане на прах от филтъра-просто трябва да се пере по-често
          ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

          Comment


          • #6
            Ако искаш конус, погледни тукhttp://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
            Апекси можеш да си поръчаш от ибей за около 170лв, сух тип е и не трябва да го омасляваш, за да филтрира. Ако не ти се дават толкова пари, по-добре си вземи риплейсмънт вместо евтин конус.
            sigpicex
            147Q2
            300bhp/606nm
            Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
              п.п.2 Досега съм нямал проблеми с пропускане на прах от филтъра-просто трябва да се пере по-често
              Абе това трудно може да се разбере, липсата на фин прах по вътрешните тръби и дебитом не е гаранция - иначе си прав за търговските трикове.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Абе това трудно може да се разбере, липсата на фин прах по вътрешните тръби и дебитом не е гаранция - иначе си прав за търговските трикове.....
                И да си пуска прах няма значение щом всичко си е ок.
                ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
                  И да си пуска прах няма значение щом всичко си е ок.
                  Дали? Щом няма значение, защо въобще слагате филтри? А че и спортни за маса пари?

                  Comment


                  • #10
                    АБе принципно не е много добре за дебитомера, ако го боднеш филтъра директно преди него, особено ако е обилно омаслен...
                    Най-хубаво е да се изведе конуса някъде, така че да дърпа студен въздух.
                    Моят JR риплейсмънт го направих по следния начин : Той си седи в оригиналната кутия...Прекъснах стоковата тръба от кутията, която свършва някъде горе в калника и изведох друга, огъваема в решетката отпред ниско долу на бронията, така че да постъпва директно студен въздух към филтъра в кутията...По мои изчисления с колкото по-висока скорост се движа, толкова повече студен въздух би трябвало да влиза.
                    Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 11:18. Основание: поправка ;)
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      АБе принципно не е много добре за дебитомера, ако го боднеш филтъра директно след него, особено ако е обилно омаслен...
                      Преди него предполагам имаш впредвид.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Да де..Зависи от къде го гледаш
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          АБе принципно не е много добре за дебитомера, ако го боднеш филтъра директно преди него, особено ако е обилно омаслен...
                          Най-хубаво е да се изведе конуса някъде, така че да дърпа студен въздух.
                          Моят филтър е точно така монтиран и аз имах съмнения относно омасляването и пропускане на прашинки,но при всяко пране оглеждам дебитомера и тръбите но си изглеждат привидно чисти.Омаслявам го нормално.Година вече я карам колата така:
                          Ето малко снимки:
                          Attached Files
                          ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
                            Една идея-много практична:
                            Ако капака на кутията ти е като на 2.4 JTD(диаметъра на отвора)си взимаш този филтър:http://eftini.com/sporten-filtar-yed...Path=12_296_18 Пасва идеално като риплейсмант.Много лесно се монтира.

                            Основната разлика е в това че не го сменяш а само переш и на третата смяна на масло си го избиваш като цена.Иначе разликата във вървежа се усеща само когато е чист филтъра.Над година съм с такъв и нямам проблем със зацапване и отказ на дебитомер.Доволен съм от инвестицията.
                            Афиф работа.
                            При положение, че за тези пари на тези "спортни филтри" ще си вземеш приблизително 4 нормални, които като ги сменяш на 20к км какво правим. Ще търсиш избиване след 80к км. ли?
                            А и като добавим евентуално измислицата с тези филтри с миенето им с омазняването им с евентуално проблемите които ще си създадеш след едно по-добро омазняване. А и комбинацията от по-лошото филтриране, какво правим?
                            А и от друга страна да се занимаваш 4 пъти повече (ако го переш примерно на 5к км) отвъртане завъртане на всичко, за да си извадиш филтъра и да го переш.
                            А и накрая любимото - "малко изолирбанд"
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #15
                              Това не винаги е точно така, щото ако си поигае малко човек може да си направи много лесна смяната, сваляне и качване, плюс това арните филтри не искат пране и мазнене на всеки 4к км.......
                              ПиЕс - гледах някакво видео с тестове на КН филтри, обилно омазнени, отнасящи се за това могат ли да повредят дебитомера - изчисляваше се и показваше с каква скорост минава въздуха през филтъра, кога може да започне увличане на течност към дебитомера, и крайния извод беше че е опасно единствено когато филтъра е удавен в масло, и деба е на по ниско ниво от него......но и на това показаха цаката, завърта се сензора с нонектора надолу.......аз лично не вярвам че от това деба мое дасе повреди......
                              Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 12:57.
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X